bebişimle düzüştüm

Canim cocukluktan beri sikilmek istiyordu ama korkuyordum biraz büyünce okulbitti internette takilmaya basladim gaylarin odasina giriyordum konusuyordum en sonunda birisi eni cok arzuladigin ben sikmek istedigini söyledi ben de tamam dedim evine gittim.

beni öpücükle karsiladi üzerinde sadece thsirt vardi hemen öpüsmeye basladik sikini agzima aldim ve emmeye basladim vücudum titriyordu heycandan  sonra beni yataga götürdü üzerimdekilerini soydu benim korkudan sikim bile kalkmiyordu

sonra yatak öpüstük ve parmagini götüme soktu canim yandi cok hafif amam ben düsünüyordum siki nasil girecek diye götüme sonra deligimi yaladi ve yavvvvas yavas soktu bunu hic unutmayacagim inanin icine girdi sonra bacaklarimi omuzuna atip sikti cok position degistiriyordu bir türlü gelmek bilmiyordu yaklasik iki saat kadar sikti

dayanamiyrdum karnim agrimisti artik kacmak istiyordum sonra dedim is saatim geldi gitmeliyim dedi ama o götümde cikmiyordu ayakta bile sikti dedim yarim devam ederiz  ve onunla devamli görüstük

sinra kendimi parayla bir travestiye siktirdim ama o kadar kalin sik inani hayatimda görmedim beni bir sikti canim felaket yandi götümden kanlar akti inanin dogrz

Leave a Reply

