sksizlikten öldüm

Selam herkese

 

Uzun  zamandır kimseyle olmamıştım ve canım acayip şekilde bir erkekle sevişmek onu yalamak erkekliğini hissetmek filan istiyordu. Hemen nete girdim ve chatten birini buldum.  Uzun süre yazıştık mailleştik.

Bu arada birbirimizi tanıdık. Sonra buluşmaya  karar verdik . Buluştuk ve biraz gezdikten sonra bize gittik . Çok utangaç biriydi. Herşeyi ben yapmak zorunda kaldım. önce sevişmeye başladık. Sonra onu soymaya başladım oda beni soymaya başladı. elini sikime attı ama acemice sıkıp canımı acıtıyordu. bense ona dilimle zevk aldırıyordum.

 

sonra o dayanamıyarak ağzıma boşaldı. Tadı çok güzeldi ama istediğim gibi bir birliktelik olmamıştı. Kalktı ve giyindi sonrada gitti. Ben hayal kırıklığına uğramıştım. Birdahada görüşmedik.

 

Şimdi seviyeli biri ile olmak için can atıyorum. Adana ve civarından gelen maillerin hepsi cevaplandırılacaktır.

Leave a Reply

