amca sikmek gzellllllllllllllll

|Selam ben ortac. Size “olgun kapıcı“ hikayemden sonra bir diger hikayemi anlaticam Buda arkadasim onurun evinde gecen bir olay.

 

Bir gün okul çıkışı yakın arkadaşlarımdan biri olan onur sinemaya gitme teklifi etti. 2-3 Arkadaş daha kabul edince olur dedim. O gün güzel vakit geçirip tam ayrılacakken onur `ortaç bu akşam bizde kal hem ing. Dersime yardım etmeni istiyorum hemde dvd izleriz dedi` Ok dedim

 

Onurlara gittigimizde 1-2 saat icinde once tez`ini bitirdik sonra yemek yiyip muhabbet etmeye başladık. Tam o esnada telefon çaldı ve arayan onurun amcası kemaldi. Kemal amca 39 yaşında 1. 75 Boylarında 80 kilo civarlarında bıyıklı konuşkan bir adamdı.

 

O akşam onurun yengesi köye gitmiş bu yuzden kemal amca onuru onlara davet ediyordu yanlızlıktan. Onurda benim burada oldugumu isterse kendisinin gelebileceğini hem film izleyeceğimizi söyledi. Kemal amca kabul etmiş olmalı ki, onur gel film seçelim amcam gelince izleriz dedi.

 

40 Dakıka sonra falan kemal amca eve geldi. Abur cubur dısında şarap kola v. S almıştı Onur beni amcasıyla tanıştırdı Konuşkan ağzı laf yapan bir adamdı. Muhabbet güzeldi akşamı öldürüyorduk. Sonra onur çok geç olmadan filmi izleyelim dedi. Tamam dedik. güzel bir korku filmi seçmiştik ve dvd ye koyup izlemeye başladık

 

Filmin adı dahmer dı ve filmde ruhsal bozuklugu olan bir genc olan dahmer erkekleri öldürüp tecavüz edip resimlerini çekiyordu. Çok ayrıntılı sahne yoktu ama beni tahrik etmeye başlamıştı. Onur filme dalmıştı hatta uyukluyordu bile. Sanırım içtiği şarapla kendinden iyice geçmeye hazırdı Kemal amca da filme dalmış arada bir olanları anlamak için soru soruyordu

 

Film bitmişti ve ben acaip tahrik olmuş sikim kalkmıştı Onurdan aldığım eşofman sikimi bir nevi saklıyordu bolluktan O ara kemal amca bana `yaw ne acaip filmdi heriflerin sikilmesinden başka bir şey anlamadım` dedi Bende lafı uzatmaması için öyle seri katil vardı işte deyip geçiştirdim

 

Alkol kullanmadıgımdan ben içmemiştim Kemal amcayla nur içmişlerdi ve onur kanepede sızmıştı. Kemal amca ya sunun üstünü örtelim kaldırmayalım dedi, ok dedim Onurun üstünü örttük saat gece 01. 30 Olmuştu

 

Kemal amcanin killi götü tahrik ediciydi

 

Hadi yatalım dedim. Kemal amca ben bir duşa gircem yatcam dedi. Bende yatakları ayarlamaya çalıştım. İçimden ah ulan onur ne bu kadar içiyosun dedim O sırada kemal amca misafir odasına girdi, onurun yatagında battaniye yastık falan yok dedi. Bende onur uyurken onun basının altına koydum dedim.

 

O zaman bu yatak 2 kişilik beraber uyuruz dedi sorund eğilse Sorun değil dedim ama aklım filme gitmiş yine tahrik olmuştum Kemal amca odadan cıkıp duşa girdi Bende yatağı hazırladım su içmeye gittim O sırada banyonun kapısının aralık oldugunu gördüm ve hafiften içeri bakma isteği duydum

 

İçeriye göz attığımda kemal amca duş perdesi açık ayakta yıkanıyordu Arkası dönük olduğu için net olarak götünü her yerini görüyordum. Etli yuvarlak, kıllı beyaz bir götü vardı Arada bir bacaklarını ovalamak için eğildiğinde iyice ayrılan yarığını gördüğümde sikim taş kesildi

 

Biraz arkasını döner gibi olunca hemen çekilip mutfaga gidip su içtim. Sonra yatak odasına geçip yattım. Ama gözüme uyku girmiyordu. Kemal amcanın o sıra hafif sesini duyuyordum. Çakırkeyiflikten şarkı mırıldanıyordu. Sonra su sesi kesildi. Kemal amca duştan cıkıp odaya geldi. Üstündeki havluyu atıp giyinmeye başladı.

 

Yatarken üşümemek için çorapta giyoyrdu sanırım Çorapları giyerken yine götünü gördügümde iyice azdım. Kemal amca o sıra dönüp evlat uyumadın mı sen dedi. Daha uyumadım ya amca, uyku girmedi gözüme dedi. İyi muhabbet eder dalarız öyle dedi ve yataga girdi

 

Havadan karadan sudan konuşurken konu döndü geldi yine filme. Kemal amca ya cidden göt sikmek göt vermek zevkli midir acaba dedi. Bende zevklidir herhalde dedim yaptıklarına göre dedim Arada bir lafları geveliyordu sarhoşluktan

 

O sıra kemal amcayı denemek için biraz yorganı sıyırdım. Alttan elimle sıyırdıgım kilodumun içinden sikimin başı gözküyordu. Ve kaml amcanın dikkatini çekmişti Arada bir bakıyordu ama çaktırmamaya calısıyordu. Derken kemal amca hafiften sızdı ve arkasını dönüp uyumaya koyuldu.

 

Fırsat bu fırsat deyip 1-2 kez seslendim kemal amcaya. Ama ses gelmiyordu. Hemen biraz yorganı sıyırdım ve kemal amcanın giymiş olduğu gri eşofmanı hafiften sıyırdım. Kemal amca uyumaya devam ediyordu. Kilodunun içinden elimi soktuğumda kaba eti elime gelmiş sikim demir gibi olmustu Sikimi elime alıp 31 çekmeye başladım Kemal amcanın horultusunu duyunca iyice daldıgını anladım ve kilodunu iyice sıyırdım

 

Yeni yıkanmıştı ve temiz olmalıydı Hafifçe aşağıya doğru kayarak yüzüm kaba etlerine geldi Elelrimle kaba etini ayırarak deliğini yalamaya emmeye başladım Ağzıma arada bir kıllar degiyordu ama umursamıyordum O ara kemal amca götünü oynatınca duraksadım ama inceden `devam et ortac` deyince kendimi koyuverdim ve deli gibi yalmaya basladım.

 

Götüne sert bİr şekİlde gİrdİm

 

Kilodunu iyice çıkardım. Kemal amca uyanmıstı ama sarhoştu gözünü dahi açamıyordu ama mırıldanıyordu. `Ortaç denemek istiyorum sik beni evladım` demesiyle merak etme amca dedim

 

Kemal amcanın deliği yalamaktan vıcıklaşmıştı Keaml amcayı yüzüstü cevirdim ve üstüne çıktım Sikimi biraz ıslatıp deliğine dayadım. Deliği sımsıcaktı dayanamıyordum

 

Ve birden yüklenip kemal amcanın götüne sikimin başını geçirmiştim. Kemal amca` offf uff deyip kaçmaya calıstı ama bırakmadım Zatens arhoşluktan hali yoktu

 

Hemen geri cekilip iyice eşofman altını çıkardım üstü kaldı. Şöyle bir baktım kıllı yusyuvarlak bir götü vardı Yine üstüne abandım ve sikimi nişan alıp bu sefer daha sertçe yüklendim götü sikimi tamamen eldiven gibi kavramıştı ve sikimi dibini bulmuştu Hiç vakit kaybetmeden pompalamaya başladım

 

Kemal amca yastıgı ısırıyor `ortaç çık artık yeter` diyordu ama dinlemiyordum. Taşaklarım götüne vurdukça “şaaakk şaakk“ sesleri çıkıyor Kayganlıktan şapırtı gibi sesler beni dahada çıldırtıyordu.

 

Ve kemal amcanın götünde 15 dakıka gidip geldıkten sonra hemen cıktım ve agızını aç dedim oda araladı Sikimi ağzına sokup volkan gibi ağzına patladım. Oda yarragımı o zevkin verdigi duyguyla emmeye sömürmeye, spermlerimi yutmaya basladı. Sab ah doğru bir posta daha kaydım kemal amcaya ancak o duymadı bile

Sabah olanları hatırlayınca biraz pişman oldugunu hissettim ama bu aramızda sır olarak kaldı. Kemal amcayı 3 ay once bir kere daha siktim ama sonra izmire tasındılar

 

Olgun kapıcı hikayemden sonra bunuda begenirseniz, tanısmak isterseniz maillerinizi bekliyorum

 

Leave a Reply

