tecavüze uğramak ne güzelmiş

Bu tamamen gerçek bir hikayedir. İlk yaşadığımda çok kötü olmuştum ama zaman geçtikçe, şimdi hatırladıkça çok hoşuma gidiyor.

2 Sene önce 18 yaşındayken, bilkent`te bir okul klübünün depremle ilgili düzenlediği bir tiyatro oyununa gittim. Oyun bittiğinde, saat 11 civarı, otobüs durağına doğru gittim. Fakat tam durağa gitmiştim ki, otobüs gidiyordu, bir dahaki otobüse bir saat vardı ve ben soğuktan donuyordum. Durakta tek başıma beklemek beni ürkütüyordu.

Derken bir şahin durdu, içinde üç adam vardı, hepsi sakallı, iri yarı adamlardı, direksiyonda olan, .gel bırakalım seni bekleme bu saatte., dedi! Hemen atladım ve tam gaz araba gitmeye başladı. Fakat araba şehre doğru değil ters yöne gidiyordu, ben panikleyerek . pardon ben şehre gidicektim. dedim.

Bu arada arkada üç adamdan biriyle oturuyordum. Adam aniden bıçağı çıkarıp .kes sesini, sesini çıkarma canına bir şey olmayacak. dedi. Ağlamaya başladım, yalvardım, param yok dedim, olsa veririm, .ailem de zengin değil. dedim. Derken adam . parayı boşver bu gece ibne olacaksın. dedi. Bayılır gibi oldum.

Şehirden iyice uzaklaşmıştık, arabayı bir araziye çektiler. Beni indirdi biri, tokat attı, diğerleri arabada içiyorlardı. Derkengeldi üstüme, ve bıcağı dayıyarak .soyun. dedi. Nafile soyundum.

Sert tokat attı, yere düştüm, ağlıyordum. Önünü açtı yere çömeldi bacaklarımı kaldırdı, omzuna ve bastırmaya başladı girmiyordu, çok büyüktü, zaten hiç yememiştim de! Derken bir bastırdı, bir bağırmışım, kulaklarım patlıyor sandım acıdan herif ve sert, abazanca girip çıkmaya başladı, bir yandanda kulaklarımı ısırıyor, küfürler ediyordu, çok geçmeden boşaldı ve tam kurtuldum derken arabadan diğeri çıktı beni yerden kaldırdı arabaya yasladı ve girdi, üçüncüsü de arabadan çıktı ve 31 çekmeye başladı,

Arkamdaki vahşet boşalınca üçüncüsü çenemi sıkarak ağzıma almamı emretti, emiyordum, midem bulanıyordu, adam bıçağı dayamış, .yutmazsan keserim gırtlağını. diyordu, boşaldı titreyerek ve yuttum ardından da çıkardım, öksürüyordum, ama bu tecavüz sabaha kadar devam etti.

Sabah binlerce iğrenç tehdit eşliğinde evimin yakınlarında bir yere bırakıldım Eve geldiğimde nolduğuna soranlara mı, 1 hafta kanayan deliğimemi yanayım hala bilemiyorum. Ama itiraf ediyorum bugün çok çekici geliyor bu yaşadıklarım

Leave a Reply

