götümü parmaklarken

Bir sabah yataktan uyandım öğlen olmuştu ve az paraz vardı kantinde yicek ve içicek birşeyler alacak ve paramı azaltıcaktım. Altımda siyah kadın kilotu ve üstümde seksi gecelik vardı.

 

Gittim yüzümü yıkadım ve dişlerimiii fırcaladım, aynadan kendime bakıp söyle dedim eger kantinde calısan cocuga verirsen bedavaya getirebiliirsin, nasıl olsa son senen, yaz okulundasın arkadna ibne desin ne derse desin bir daha oraya ugramayacaksın, altıma taytımı gecirip, üstümede bir tisört kantine gittim, hemen tanıdı ve ne istedigimi sordu. Erkek dedim, sasırmıstı nasıl yani dedi, bir erkege ihtiyacım var dedim.

 

Sen erkek degilmisin? Diye sordu bana, biraz öyle biraz degil dedim. Elimi sortunda iceri sokup aletini oksayarak sen sapına kadar erkeksin ama dedim, suratıma aval avala bakıp guluyordu. Tezgahın arkasında biraz oynayabilirmiyim diye sordum.

 

Ama o kapıyı kitleyip beni mutfaga soktu. sabah sabah ilk kez birinin skini emiyordum. Zevkten ibne ibne diye inliyordu. Ufak kola dolabının üstüne oturdum ve taytı indirdim, gotumu ayırıp sokmasını bekledim hiç hazır degildim, bunu o benim gotume zorla sokunca anladım ve acı icinde bagırdım gotume sokarken, ben ne kadar yavas desemde o ritmik bir sekilde pompalıyordu.

 

Daha fazla dayanamadım yalvarıyorum dur dedim ama durmadı ama oyle hızlı gidip geldiki yorulmustu ustelikte icerisi cok sıcaktı. Gotume orda kenarda duran sıvı yagı dokmesini istedim ama kızartma makinesinde ki yagı doktu gotum les gibi agır ya koktu.

 

Bu sefer yalvarıyorum yavas sok dedim yavas soktu yine agır ritmle gidip geliyordu, gotume sokup cıkartırken vıçk vıçk diye ses geliyordu simdi hızlan dedim hızlandı gotum oyle kayganlasmıstı ki bazen ski gotumden cıkıyordu hemen tekrar sokuyordu.

 

O skini cıkardı sıvazlarken benden gotumu parmaklıyordum, ılık spermleri skime va bacaklarıma bosaldı.Gönderen

Leave a Reply

