ilk teyzeminoğlu tattırdı sik duygusunu

Adım melih şuan 16 yaşındayım ve bu başımdan geçen olayı  2 yıl önce yaşadım.ailemle birlikte köyde yanlız yaşayan annanemi bayramda ziyarete,bayramlaşmaya gitmiştik.

köydeki ev kalabalıktı ve teyzemlerde gelmişlerdi.teyzemin büyük oğlu hakan abi 27 yaşında benimle çok ilgilenir ve beni severdi.zayıf, sevimli ve cana yakın oluşum onun bana karşı hareketlerinin değişmesine neden olmuş ve fırsta buldukça çaktırmadan beni okşuyordu,öpüyordu.

 

herkes akşam yemeğini yedikten sonra beni odaya çağırdı sigara içiyordu ve altında boxer külotu vardı.benimde üstümde tişörtüm ve altımda pijamam vardı.bana gel kucağıma otur dedi bende oturdum ama altımda sert bişey kımıldıyordu,götümün arasına gelecek şekilde sikini ayarlamış ve beni kucağında aşağı yukarı hareket ettirip sikini bana sürtüyordu.

rahatsız olmuştum ama ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum.gece olmuş herkes yatmıştı benim yatağımla onun yatağı yerdeydi ve birbirine çok yakındı.

ben uykuya dalmıştım ama bir elin çıplak götümde dolaşmasından huzursuz olmuş uyanmıştım,korkuyordum.gözümü açmadan uyumuş numarasıyla arkamda neler yapabileceğini düşünüyordumki parmağını deliğime sokmaya çalışıyordu.

kendimi sıktığım için parmağı küçücük,pembemsi deliğime girmiyordu.arkamda bir ıslaklık hissettim evet şimdi deliğimi yalıyordu ve benimde hoşuma gidiyordu.o beni halaa uyuyor zannedip dilini deliğimde gezdiriyor ve deliğime sokmaya çalışıyordu.kendimi ne kadar zorladıysamda ağzımdan ıhh sesi çıkmasına engel olamadım çünkü çok zevk alıyordum.

aradan biraz zaman geçtikten sonra deliğime birşey sürmeye çalışıyordu evet bu kremdi ve hem deliğimi kremliyor hemde parmağını sokuyordu.sonra arkamda bir sıcaklık ,sertlik hissettim.yarağını deliğime sürtüyordu bunu yapmasını istemedim ve uyandım ne yapıyorsun hakan abi dedim oda bana sus dedi ağzımı tuttu.

çok zevk alacaksın benim orospum olacaksın dedi.korkmuştum ve ağzım kapalı şekilde yarağını götüme yavaş yavaş sokuyordu.canım çok yanıyordu ve bunu anladığı için birden sokmuyordu durup durup tekrar sokuyordu.deliğim iyice yırtılmış ve deliğim sıcacık olmuştu sanki içim yanıyordu.yarağını dibine kadar soktuğunda soluk alıp verişim hızlanmış gözlerim yerinden fırlayacaktı.

yavaş yavaş sokup çıkartmalardan sonra deliğim alışmış artık acı çekmiyordum ve dahada çok hoşuma gitmeye başlamıştı.yatakta yan pozisyonda yatar halde ve bacaklarım onun bacak aralarında,götümde kasıklarında,yarağıda deliğimde beni sikiyordu.beni yüzüstü yatırdı ve arkama uzandı.şimdide beni çivilemesine sikiyor,ağzım yastıkta olduğu için zor soluk alıyordum ve bana dibine kadar köklüyordu.

yaklaşık 2 saat sikti ve 2 kez içime boşaldı.içim vıcık vıcık olmuş kımıldayamıyordum,külotumu dahi çekemiyordum.zaman sonra kendime çekidüzen verdim ve uyudum.sabah olduğunda deliğimde bir sancı vardı ve ateş gibi yanıyordu.sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra beni bahçeye gezdirmeye götürdü amacı beni bahçede rahat sikmekti bunu biliyordum ama karşı koyamıyordum.

bahçenin son bulduğu derenin aktığı yere geldik.yine götümü okşamaya başladı ve pantolonumu çıkartıp götümü yalamaya parmaklamaya başladı.akşamdan sikilmiş götümün içi hala vıcık vıcıktı ve onun parmaklarını içime rahat almama neden oluyordu.yarağını çıkardı yala dedi bende ilk defa böyle büyük ve kalın bir yarak gördüğüm için bumu götüme girdi dedim,gülerek evet dedi.

bende parmağımı deliğime soktuğumda deliğim kayganlığın vermiş olduğu ve onun kalın yarağının girmesinden dolayı bayağı genişlemiş benim küçük parmaklarım deliğime zorlanmadan girmişti.beni yerdeki ağacın kütüğüne oturttu ve yarağını ağzıma verdi.yaladım başını emdim elimlede 31 çektiriyordu bana.

başını yalarken elimlede gövdesine 31 çekiyordum sıvazlıyordum.çok geçmeden ağzıma boşaldı.yala yut dedi bende öyle yaptım tadi hafif tuzlu ve ılıktı.

 

sonra kütüğe o oturdu bende dizlerimin üstüne domalarak yarağını yine ağzıma aldım emdim ve tekrar sertleştirdim.beni kucağına oturttu yavaş yavaş yarağını deliğime sokuyordu ve göt yanaklarım tamamen kasıklarına değiyordu evet dibine kadar köklemişti bana.üstünde yavaş yavaş oturup kalkerken beni belimden tutarak sert ve hızlı şekilde yarağının üstüne oturtturup kaldırıyordu.

içime girip çıktıkça içim yanıyor ve çok zevk alıyordum.o pozisyonda içime boşaldıktan sonra beni domalttı,bacaklarımı omuzuna aldı anlayacağınız evire çevire 4-5 posta sikti beni.yürüyecejk halim kalmadı ve çimenlerin üstünde 1 saat uyumuşum sonra beni aldı eve götürdü.artık teyzemin oğlunun karısı oldum istediği zaman beni sikiyor.deliğim bayağı açıldı ve artık zorlanmıyorum 2 senedir düzenli beni sikiyor.

onun sevgilisi ve karısıyım.şimdi 3-4 kişiyle aynı anda yapmak istiyorum.biri beni sikerken diğerinin yarağını yalamayı.diğer kişilerde benim heryerimi yalamalarını istiyorum.beni evire çevire sikecek 3-4 arkadaş varsa ve bu yazım yayınlanırsa mail adresimi bırakacağım bana ulaşabilirsiniz.hepinizin yaraklarından öpüyorum erkeklerim benim.

mucckkk.

Leave a Reply

