Nerminin amının yanakları

Geçen yaz yasadıgım bir olayı gönderiyorumçalışdigim otele üniversiteden arkadaşımı davet etmiştim.aynı zamanda ailesinideyalnız annesiyle gelmişti

havaalanında karşılaştıgımızdan beri kadın gözlerini benden ayırmıyordu.1,2 gün sonra arkadaşım

işinden dolayı acil geri döndüve annesini bana emanet ettiartık annesi daha rahat hareketediyor ve benimle daha samimi hareket ediyordu.olayın geçtigi gün ben odamda işlerimle ugrasırken bir telefon geldiarkadaşımın annesesiydi.bana saunaya gidecegini ve benimde gelmemi istedi.ben de vakit kaybetmeden havlumu aldım ve saunaya gittimbirde ne göreyim

annesi  üzerinde sadece bikinisiyle saunada yatıyorduiçeri geirdigim annesi beni bastan aşağı süzüyordu ve bana dönerek bana masaj yaparmısın dedi bende neden olmasın nermin teyze dedim.arkası bana dönük olduğundan kalçalarının dik ve kıvrımlı olduğu hemen gözüme ilişti.bana doğru döndüğünde uçları tavana bakan dolgun memeleri ilk dikkatimi çeken şey oldu.zaten elbisesinin altındayken bile muntazam şekilde sutun gibi bacakları süt gibi duruyordu.gözlerimi dudaklarından alamıyordum.ben hemen isime başladım ayak parmaklarında   yukarı dogru çıkıyodum vücudunun her karışını milim milim vücudunda dolaşıyordum ben nermin teyzeye  bikinisinin üst kısmının ipini çözersem daha rahat masaj yapacağımı söyledimzaten benim elim onun vücudunda dolaştıkça o kendinden geçiyordu.evet neden olmasın dedi ve çıkardı.ben götüne masaj yapmıyor sanki onu oksuyor ve zevke getiriyordum

daha sonra mayosunun altını da çıkardı böyle daha iyi masaj yaparsın dedi.ben götünü hamur gibi yoguruyordum kielim değil artık parmaklarım am  ve  göt deliğinde geziyordubana dilimle masaj  yap  dedive yüzü bana döndü Amını da yeni traşlamıştı. Morumsu bir am karşımda beni bekliyordu.

Hemen yumuldum dilimi amına sokmaya başladım. O da bu arada eliyle başıma bastırarak daha derinlere girmemi sağlıyordu. Yavaş yavaş sulanmaya başladı. Sıcak sıvısını damla damla yutuyordum. Ama bekleyecek halim kalmamıştı. şortumu  indirerek yarrağımı ıslanmış amına kökledim. Bana korunduğunu, rahat rahat içine boşalabilceğimi söylemişti. Bunun üzerine ben de hiç bir şeyi tasa etmeyerek altımdaki olgun hatunu becermeye başladım. aynı zamanda göt deliğinide yokluyordum. dönüp baktığımda nermin teyze  götündende istiyordu.Doğrusu bu çok hoşuma gitmişti. Bunun üzerine iyice hızlandım. Bir yandan da ellerimle göğüslerini mıncıklıyordum. O da bacaklarnı omzuma atmış maksimum teması sağlıyordum. Az sonra hırıltılar içinde amına boşaldım. Ben boşalırken o da ikinci orgazmını yaşıyordu. Tam doruk noktasındayken bacaklarını kapatarak kasılmaya başladı. ikimizin de pestili çıkmıştı.ikimizde serildik kaldıkdaha sonra beni kendi odasına davet etti orda devam edelim dedikorkma  oglum yakında  gelmez dedi aksam hazırlandımodasına yöneldimve kapıyı çaldımoda neydi karsımda ince bir gecelikle karsımdaydı.içinde iç çamasırı yoktuvücudunun bütün hatları ortadaydıodası suitti. bana sen otur ben içkileri getiriyimdedibenim gözlerim ona odaklanmıştı artık. içkileri aldı geldi ve kucagıma oturdu kıçıyla pantolunumun üzerin de kazık gibi olan sikimin üzerinde daireler çiziyordu ben debir seferde içkiyi yudumladım ve yapıstım dudaklarınaGeceliğini sıyırdım üstünden ve dik göğüs uçlarını yalamaya başladım. Sonra yavaşça aşağı indim. kendimi Am yalama konusunda gayet iyi yetiştirmiştim! traslı amının yapraklarını yalamaya ve dilimle bızırına masaj yapmaya başladım!. Ben yalama işlmlerini bitirdikten sonra tekrar öpüşmeye başladık. Genç yaragı yemenin zevkine varmıştı. Oldukca heyecanlanmıştı.saunadakinden daha atesliydiSikimi amının mükemmel dudaklarına sürtmeye başladım.  dayanamayıp sikimi ağzına aldı. Emmeye başladı. Ara sıra ağzından çıkarıp daşaklarımı yalıyordu. onun göğüslerini emerken sikimi amına sürtmeye başladım. kadın resmen bayılacak gibiydi. Fısıltıyla sok deyişini duydum.  amına sikimi soktum. Bu arada aşkım korunuyor musun diye sordum.(sauna da içine bosalmıstım ama yinede sordum) o  evet diye fuhuş bir sesle cevapladı. ııııhhhhh.oooohhh. Nefesnefeseydiben gidip gelirken göğüsleri baldırları dalga dalga oynuyordu. Birkaç gidip gelmeden sonra annenin içerisine inleyerek boşaldım. nermin teyze sikime yöneldi yeniden kaldırmak için emeye başladı. Yeniden kalktığında sikimin  üzerine oturup sikimi amına yerleştirdi. Yavaş yavaş içine aldı. ellerim göğüslerindeyken  oda oturup kalkıyordu. Hayatımda gördüğüm en güzel oturup kalkma buydu. Saçlarını savuruyor belini öne arkaya oynatıyordu.  yaşına ragmen annengenç kızlara  taş çıkartıyordu.daha sonra hızını alamadıbanyoya gittikdusun altında birbirimizi sabunluyorduko sikimi tuttu ve iyice sabunladı ve beni göttende becer dedibende deligini sabunladım .,parmaklarımla göt deliğini hafifçe açtırdımçok dar göt deligi vardı ve sikimi canını yakmamak için daha önce hiç olmadığım kadar yavaş soktum. Götü alışınca da gidip gelmeye başladım.Artık ikimiz de zevkin doruklarındaydık ve inliyorduk.aaaahhhh.ooooohhhhdaha derinlere parçala diyeAttığı çığlıklar beni deli ediyordu. Bir anda çığlıkları arttı ve boşaldı.Ardından ben de boşaldım1.5saat hiç durmadan sevişti. nermin teyze zevk sarhosu gibiydi. Harika sex partisi bittiğinde ayrıldıkama tatilleri bitinceye kadarnnerde bulursam onu zevkten uçurdum.arada ben arkadasımı ziyaret manasıyla yada o nlar  benim otele geliyor.gerisini daha sonra yazarım

Leave a Reply

