Sikerim bak git

Arkadaşlar bu ikinci hikayem Şimdi kendimi tarif edeyim sana 180 cm boyum var 80 kg civarındayım. Çok böyle kaslı kaslı vücudum yok ama bedenim beni yormuyor bu yüzden sexte iyiyim. Kahverengi gözlerim var. Ama çok çekingenim. Şimdi Pelini tarif edeyim 160 cm boylarında 65 kg geniş kalçalı beyaz tenli sayılmaz ama esmerde değil ve balık etinde. Saçları koyu kahve ama çok sexi ve sexin hakkını veren bir kızdı.2004 te 30 yaşıma bastım ve 30 yaşıma bastığım gece muhteşemdi. Pelin İstanbul bostancıda oturuyor bense maltepede oturuyordum. İşyerimiz ise dilovasında idi. 30 uncu  yaza denk geldiği için eşim Abisinin yazlığında idi böylece benim için geceyi dışarıda geçirmek çok kolay olacaktı. Pelin ise başka bir arkadaşına gideceğini söyledi ve planımız başladı. İzmitte bir otele gidecektik. Dilovasından yola koyulduk yolda Pelin beni delirtmeye çalışıyordu. Bense o daha dokunmadan deliriyordum zaten, hiç beklemdiğim bir şeyi yaptı ve fermuarımı açtı benimkini okşamaya başladı bayağı hoşuma gitmişti. Ama bu onu kesmedi ve eğilip ağzına aldı zaten ağzına alması beni normalde delirtiyordu birde otobanda olunca iyice tahrik oldum. Uzun süre emdi bense kendimi tutuyor işin zevkini çıkarmaya çalışıyordum.O kadar yavaşlamışım ki yanımızdan tırlar ve kamyonlar hızla geçiyor ve korna öttürüyorlardı. Pelin birden ağzına almayı bıraktı ve gece uzun dedi. Bende ne olur kenara çekeyim arabayı yapalım diyordum. O ise olmaz bir gören olur hem benim karnım acıktı daha yemek yiyeceğiz dedi. Kız durmadan bir şeyler yemek istiyordu. Buna benimkide dahil.Otele geldik ben oda ayırttım ve otele girmeden girsek çıkamazdık yemeğe gittik. Ben hep sexi düşündüğüm için fazla bir şey yemedim ama Pelin neredeyse beni önüne koysalar yiyecekti. Usulca ona karnını fazla doyurma sonra beni yiyemezsin dedim. Oda sen merak etme sen yemezsem şerefsizim dedi. Ben kahakahayı bastım tabi.Yemekten sonra otele geçtik tuttuğum odada tv vardı hatta cine 5 aboneliği bile vardı otelin. Ben oh yaşadık dedim. Sex filmide izleriz bu akşam hem ne görürsek onu yaparız dedim. Ama Pelin ya boşver bu gece sen benimsin sana en güzel anları yaşatacağım dedi. Bende olur dedim. Sonra ben hemen soyunmaya yeltendim bana hadilen yat şu yatağa ben seni soyarım dedi bende artık kendimi ona bıraktım,yatağa uzandım. Sonra televizyonu açtı ben şaşırmıştım ama o zaplayarak kral tv yi buldu. Ve müzik eşliğinde stiriptiz yapmaya başladı.Üzerinde v yaka bir t shirt ve kısa bir etek vardı. Sonra  geri kaçtı benimle oyun oynuyordu adeta sonra yatağın üstüne çıktı. Ve üzerimde dans etmeye başladı bir kilodunu görüyordum bir göremiyordum. Bacaklarını okşamak istiyordum kaçıyordu vazgeçiyordum tekrar gelip benimle oyun oynuyordu. Sonra eteğinide çıkardı. Ben yatakta yatıkken geliyor çömeliyor am tarafını ağzıma sürtüyor sonra geri çekiyordu.  Sonra göğüslerini açığa çıkardı ve bana yalatmaya başladı. Bir süre yaladıktan sonra kilodunuda çıkardı ben hala yatıyordum ve o benim ağzıma resmen oturdu. Ben yalamak için uğraşıyordum ama ne yalan söyleyeyim yalayamıyordum çünkü çok feci bastıra bastıra resmen ağzıma sürtüyor ve nefes almamı dahi zorlaştırıyordu. İnanırmısın bu yaklaşık 20 dakika sürdü ve sonunda tamamen üzerime oturdu boşalmıştı. Biraz dinlendi nefes nefese idi. Tabi bende nefes alamadığım için biraz nefes almanın tadını çıkarıyordum. Sonra beni soymaya başladı T shirtümü çıkardı ve boynumun altından itibaren öpmeye başladı. Ben artık ona iyice kendimi bıraktım.Göğüs uçlarımı öpmeye ve hafif hafif ısırmaya başladı. Bu hazzı ilk defa yaşıyordum ve beni çok tahrik etmişti. Sonra yavaş yavaş aşağıya indi ve benimkine geldi başına ufak ufak öpücükler konduruyordu.Alta doğru dili ile yalıyor taşaklarımın sonundan tekrar yukarı çıkıyordu. Sonra taşaklarımı vakumlamaya başladı. Ben ilk defa bu kadar tahrik olduğumu hatırlıyordum hep kaçamak sevişmekten böyle detaya giremiyorduk. Sonra ağzına aldı ve köküne kadar içine soktu hızlı hızlı emiyordu. 10 dakika sonra üstüne çıkmak istiyorum dedi. Ben hiç itiraz etmedim çıktı ve deliler gibi gidip gelmeye başladı. Zaten o bir kez boşalmıştı bir daha boşalacağını zannetmiyordum ama sarsılmaya başladı bende geliyordum prezarvatif takmamıştım o yüzden onu kaldırdım. Ama sikimitutamadım ve kendi üzerime boşaldım gülmeye başaladı. Ama öğürmeye de başlamıştı. Meniyi görünce midesi bulanıyormuş .Pelin 2-1 öndeyim dedi bende kızım sen bana fark atarsın dedim çünkü çabuk boşalan biri değilim. Tabi bir postayla gece bitmezdi ve benimki hala sertti. Şimdi seni kütür kütür sikecem aşkım dedim hareketlerim değişmişti biraz agresifleştim. Bana ne olur beni çok korkutuyorsun dedi bense sen gecenin sonunda vajinanı düşün paramparça edeceğim onu dedim. İyice korktu ama bende süprizimi yaptım ve şu tüpteki çikolatalardan almıştım onu çıkardım çikolatayı çok severdi. Ama önce ben yiyecektim ve onu yatırdım çikolatayı göğüslerine göbek deliğine ve vajinasına sıktım. Resmen benim doğum günü pastam olmuştu. Ve yemekte bana düşerdi. Sanki başkası varmış gibi konuştum. Ve göğüslerini emmeye başladım irileşmiş ve sertleşmişlerdi ama ben hoyratça emiyor ve onları kıpkırmızı ediyordum. Oradaki çikolatalar bitince göbeğindekine geçtim. Onuda dilimle aldıktan sonra sıra mabeddekine gelmişti işte en güzel yanı bu yavaş yavaş başladım çikolatayı dilimle dağıtmaya amı resmen kahverengi olmuştu. Sonra hemsini emmeye başladım ama biraz hoyratça davranıyordum. Artık çikolata kalmamıştı ben iyice başımı bastırmaya başladım. Artık çıldırmıştı  ama boşalmıyordu bense onu boşaltıp sonra sikecektim. Boşalamayınca masturbasyon yaptığını bildiğim için bana masturbasyon yapmasını öğret sana masturbasyon yapacağım dedim. Oda bana tarif etti. Ve iki parmağımı soktum başladım gitiikçe çıldırıyordu hadi bakalım şimdide boşalmada göreyim dedim. O anda sarsılmaya bşladı ve elimi tuttu hareket ettirmiyordu. Canı yanıyormuş. Yakalşık bir on dakika sohbet ettik saat 11:30 olmuştu ben yatmadan iki kez sikmeyi planlıyordum ve biraz acele edelim dedim oda kaçıyormu o zaten senin dedi. Ben ben anlamam hemen sikecem seni dedim. Ve bacaklarını ayırıp içine girdim o kadar hızlı gidip geliyordum ki çığlıklar atıyordu. O pozisyonu hiç değiştirmedim aynı hızda 25 dakika siktim ve başını tutarak banyoya koştum bu sırada iki kere boşaldığını ama beni durduramadığını söyledi. Ben mutluydum ama doyuma ulaşamamıştım. Yine okşamaya başladım oha dedi. Bende ne yapayım doymuyor meret dedim. Ada bu son ama tamamı yoksa ölecem dedi. Bende tamam dedim ama ben şimdiye kadar onu hiç üç kere üst üste yapmamıştım ve benim üçüncü postada çok zor boşaldığımı bilmiyordu. Hemen onu domalttı ve içine girdim yine çok hızlı başlamıştım. 10 dakika sonra artık benden şıpır şıpır ter akmaya başlamıştı. Sonra onu üstüme çıkardım dinlenme zamanıydı yaklaşık 10 dakika sonra da o yoruldu bu sefer  bacaklarımı omzuma aldım ve yine gidip gelmeye başladım bu sefer diğerlerinden uzun sürmüştü ve büyük bir şiddetle boşaldım. Sonra uyumuşuz saat 6 da uyandım saat 8 de yola çıkmalıydık yoks işe geç kalırdık ben yine kurcalamaya başladım. Bu sefer oda istiyordu. Ama bu seferki tam 1,5 saat sürdü ve vajinası durmadan kuruyordu bende acemilik etmişim ve şu tüpteki vazelinlerden almışım onlar çabuk kuruyor keşke kutudakilerden alsaymışım kızın canı çok acıdı. Kaç kere orgazm olduğunu sorduğumda 8 den sonrasını sayamadığını söyledi yani fark yemiştim anlayacağınız. Umarım hoşunuza gitmiştir. İsteyen bayanlar bana yazabilirler mail adresim delirticemseni@hotmail.com hikayelerim devam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s